7 mars 2012

Halsont :(

Har har haft ordentligt ont i halsen idag... inte ens Bafucin har hjälpt (då är det illa) :S Hoppas verkligen att det bara är något övergående för jag har så mycket inplanerat resten av denna vecka... i morrn är det ju Fuego m Maria, sedan på fredag ska jag göra mina ögonbryn och fransar fina och på lördag blir det utgång för att fira mig och Emis med Marie och Karin <3 Vill ju inte vara förkyld heller :(

Idag tog jag iaf tag i min skitiga bil.... den är vit och har nog inte blivit tvättad sedan i somras (jag vet, jag skäms.. men det är sjukt dyrt att tvätta bilen i biltvätten :S) så nu är den vit och fin... i någondag iaf... :)

På fredag ska jag även prova (och kanske köpa) ett par nya byxor som jag spanat på i några veckor... skitsnygga!! :) Finns på GinaTricot och kostar 599:-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers