14 september 2009

Tittar på pojkar som slår på en boll med en pinne....

dvs spelar innebandy... Mattias har träning och jag vile inte vara ensam hemma, så jag hakade på... just like the old days.... :)

Har varit på fortsatt dåligt humör idag, men jag har dolt det väl... idag har det dock varit en massa grejer som legat och grott... men mest har det nog varit för att jag vet att jag är ledig i morgon... *skönt*

Sitter just nu och lyssnar på några asbra låtar på youtube... innebandyn intresserar mig inte mer än att jag inte behöver sitta hemma ensam... skulle iofs behövt ha städat hemma, men jag får göra det i morgon... mamma och hennes chef kommer hem till mig imorgon under dagen någon gång...





Vet att jag länkat dessa förut, men då är alltså så pass bra att jag länkar dem igen1! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers