12 januari 2010

unt so weiter...

I Lördags var det så dags efter Karins efterlängtade examensgasque och Karin var såklart snyggast på kalaset!! :) Foxy!! :P Var hos Marie innan där vi förfestade och hade trevligt! :D Väl på gasquen hade jag SUPERROLIGT!! :D Höll på att sluta med att jag ville spöa ned en tönt (drogat pervo) men hölls tillbaka (som tur var gör honom.. eller inte... hehe) Tänkte mig nog inte direkt för när jag knuffade till honom, för han hade lika gärna kunnat gå på mig... som tur var så var han så påverkad av något (?) så han visste knappt hur man gjorde för att gå... idoioter det finns!

Det trodde ni inte om mig va... hett temperament när det vill sig illa, men bara mot dem som fötjänat det... och sist men inte minst... jag slåss inte... man ska inte slå folk, det är fegt... men man kan vilja slå någon det är en helt annan sak... :P MEN man måste får sätta ned foten och markera att här går gränsen... och man så måste knuffa bort någon...

På söndagen var det söta Sampies födelsedag, så jag hoppas att jag får se henne snart, så man kan fira lite!! :)
Vi bjöd även hem stora tjocka släkten, eller iaf en del av den på födelsedagsfika för Mattias som fyllde år igår (Måndag)!! 24 år blev pojkuslingen.. gamla gubbe :P

I födelsedagspresent skall han få en nespressomaskin av oss*... och han listade tyvärr ut detta för längesedan, men han blev glad ändå!!

(*Jag, Emelie + Edvin, Elis + Maria, Henrik+Emma, Hasse + Nina, Birgitta + Elin, Pappa + Susanne, Mamma + Håkan samt Helena)

Födelsedagen spenderade jag tyvärr på jobbet... Mattias spelade innebandy och drog på sig en muskelbristning(?) alternativt sträkning alternativt "lårkaka" på ena vaden, så stackarn kan knappt gå... Jag massade hans vad sedan (alltså masserade)...

Idag när jag kom hem från jobbet var bastun uppvärmd och vi satt där i nästan 70 graders värme i en bra stund... det var skönt och man värmdes upp från insidan... :P Sedan så försökte vi kurera oss med tigerbalsam... mattias på vaden och jag smörjde in bröstkorgen då det sägs vara bra mot förkylning... vet inte jag om det hjälper något mot nästäppa... men kallt blev det... Sedan sov jag en stund i mattias knä framför teven... <3

Därför är jag inte speciellt trött nu... ska fortsätta läsa i sushiboken... har cravings.... imorgon jobbar jag, men jag har utbildningsdag och ska vara med på röntgen när de utför en del kärlingrepp.. spännande!! :D

natti natti

1 kommentar:

  1. Let´s drink Grey goose with haagen-dazs in Ipanema beach?!?!
    Pedrodalles@hotmail.com

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers