19 mars 2010

Avslöjande...

Eftersom min kära mor redan har skrivit om det lite på FB, så känner jag att jag kan avslöja vad som är i görningen... Mamma ska separera från sin sambo och flytta från Årsta till Gottsunda... Back to Gottish liksom... innan hon flyttade till Årsta så bodde hon ju i Valsätra, som ligger typ i Gottsunda...

Gottsunda är ju annars en mindre populärt stadsdel pga mycket bråk osv, men jag tror att området där mamma ska bo (Jenny Linds väg) är bra... Jimmy och Sara bor på gatan innan och där är lugnt och fint... och de lever ju än :P

Tycker att det ska bli skönt för mammas skull, för hon har varit ganska nedstämd nu ett tag... och jag tycker att det är bra att hon tagit steget och brutit sig loss... Tråkigt? Ja, det är alltid tråkigt när det inte fungerar, men enough is enough...

Ska hjälpa mamma att packa lite nu i helgen...<3

1 kommentar:

  1. Förstod att var något sådant som skett.
    Men jag håller med, bara på facebook har man förstått att hon inte mått riktigt bra.
    Hoppas att allt löser sig och att hon blir gladare igen!

    <3

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers