8 mars 2010

Vagel i ögat...

aj aj aj AJ!! Det gör svinont, men det är bara att härda ut, inget att göra åt saken... :S

Idag har Mattias stannat hemma från jobbet, han blev ju dunderförkyld i fredags kväll, trodde nästan att han hade fått svinis, men han är på bättringsvägen nu... Hostar en hel del, men har inte längre någon feber... vi får väl se om han är fit for fight att åka och jobba i morgon.

Jag drog iaf med honom för att besikta hans bil, och det gick igenom ua :) *weii* Sedan bar det av hemåt, vi bytte micro och skruvade upp en ljussnurra på väggen... jättefint! :D Jag har även hunnit med att städa några av chillaburarna, det var som på tiden..

Kl 16 åkte jag iväg på ryggkurs och fick lära mig en del ryggövningar, lite pinsamt var att alla var mellan 35 och döden... dvs jag var yngst med mina 23 fyllda... :P Imorgon ska jag träffa sjukgymnasten på gymmet... tror att jag ska gymma efter mötet med henne...

Ikväll har jag och Mattias ätit hemmalagade Fish'n Chips... JÄTTEGOTT!! :D

Nu ska vi mysa lite framför tv:n och titta på Outsiders eller CSI..

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers