14 september 2011

Åh höll på att få ett raseriutbrott på min sambo nyss... Jag kommer hem nu på kvällen efter jobbet och det är kolsvart ute, ingen utebelysning är påslagen och jag får famla efter nycklar och lås... när jag öppnar dörren är jag beredd på att katterna kan försöka smita ut... öppnade dörren och kände en katt stryka sig mot mina ben... inget konstigt egentligen, men det konstiga var att katten kom bakifrån och gick in istället för tvärtom...

Min nedrans sambo hade lämnat Amelia utomhus när han åkte på jobbfest... det är katastrof!! Allra helst eftersom han sa att katterna var inne när jag ringde från jobbet tidigare ikväll för att kolla läget... Han både övergav min katt och ljög för mig (och det är int första gången han gör såhär mot mig och Amelia!!!)... eller han påstår att han undanhöll informationen för att han visste att jag skulle bli arg... 

Hade det inte varit för att han är så snygg min sambo, så hade han fått sova på soffan... Och nej, jag överdriver inte... mina katter är inne om natten... och så var det med den saken!!

(okej, jag kan vara lite känslig och irriterad efter en stressig dag på jobbet, men jag överdriver ändå inte!!)

Såhär ynklig var Amelia när hon blivit lämnad utomhus.... igen!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers