10 september 2011

sorg

Sitter och tittar på live-tv från minnescermonin i Ryssland, samt läser artiklar om den tragiska flygolyckan som tog blandannat Stefan Livs liv... och jag blir så berörd... tårarna bara rinner...

Drömde i natt att jag fick ett hemskt besked om att min älskling var död och när jag vaknade blev jag helt osäker på om det var en dröm eller på riktigt... men han ringde nyss <3 


Det har hänt ett par overkliga saker de senaste dagarna och många tankar har snurrat i huvudet... Jag har inte kunnat släppa på trycket helt förräns nu, så nu kommer det... nu kommer allt...


:(


1 kommentar:

  1. Jag drömde att Cilla dog i min famn efter att hon blivit skjuten i halsen inatt :( men tur var det ju att det bara var en dröm <3

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers