18 januari 2012

Crap! Denna vecka har hittills varit fruktansvärd... Inget särskilt har hänt eller så, men jag har varit så FRUKTANSVÄRT trött!!

Trött när jag vaknar, trött på jobbet innan frukost, ännu tröttare efter frukost... Något piggare vid lunch, totalt slut som artist efter lunch... Död när jag kommer hem, däckar i sängen, "powernapar" mellan 17-20... Fortfarande trött när jag vaknar... Vill bara somna om och SOVA ett dygn... MINST!!!

Det är bergis all ledighet kring jul och nyår som spökar... Och säkert the complete lack of physical exercise också...

Att jag sedan gått och blivit beroende av "microkola" gör inte saken bättre at all... Fruktansvärt gott OCH beroendeframkallande!!!

2-3 msk smör
2 msk kaffe
1 msk kakao
1 dl socket

Blanda och in i micron i 3 minuter på fulleffekt. Akta VARMT!! Bred ut smeten på bakplåtspappersklädd plåt och skjuts in i frysen... Är godast iskall, då den är lite hårdare... Går även att använda som chokladsås på glass, det ursprungliga användningsområdet... MUMS!!

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers