29 december 2012

På jakt efter en ny bil

Ja... IGEN!

Jag ledsnar snabbt på saker och ting... Och särskilt när dessa saker och ting inte fungerar tillfredsställande... :(

Min "nya" bil som jag var så nöjd med i början har visat sig vara en stooor besvikelse!! jag är LIVRÄDD varje gång jag sätter mig i den och tar varje chans jag får att köra Mattias bil... Det är säkert många faktorer som spelar in i min rädsla för bilen, däribland osäkerhet från min sida... Om jag vetat det är väldigt moddigt på vägen så blir jag rädd, osäker och på helspänn och det gör säkert inte saken bättre...

Iaf kikar jag runt lite på bättre begagnade bilar och har insett att jag kanske måste gå upp lite mer i prisklass... Just nu kikar jag på VW och Volvo och lite lite på Audi ... Hoppas jag hittar någon bra och får medhåll av Mattias...

Wish me Luck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers