23 juni 2010

B.U.S

För den som inte vet eller direkt tänker på vad förkortningen betyder, så ska jag tala om det för er... 
Brun Utan Sol... såklart!! 

Jag har gått och blivit paranoid över att sola solarium eller att vistas mycket ute i solen (eftersom jag ofta bränner mig), så då har jag börjat med BUS istället... solduschade ju häromveckan, men det har försvunnit för länge sedan, så idag tog jag tag i saken och smorde in mig med BUS och vips så var jag pepparkaksgumma igen... eller nästan iaf... något fläckigt blev det tyvärr, vet inte hur jag ska lyckas undvika detta... men hey... även solen har fläckar ;)


Idag var Sara och Jimmy här och åt trerätters middag... Vi åt så att vi nästan sprack, sedan busade vi med Hymz och därefter tittade vi på film... Det blev Fast and Furious... så nu har man sett alla fyra filmerna... The fast and the furious, 2 fast 2 furious, The fast and The furious- Tokyo drift och Fast and Furious

Dagens Meny

Förrätt
Bruschetta med pestoröra, ruccola, parmaskinka och mozarella

Huvudrätt
Grillad Fläskarré med potatisgratänd, fetaostsås och ruccolasallad med avokado, gurka, tomat och fetaost.

Efterrätt
Rabarber- och jordgubbssmulpaj med vaniljsås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers