4 juni 2010

Solduschad

Ja gott folk, då var man sommarfräsch... Har genomgått en makeover de senaste dagarna...

Håret
Jag fick ett infall i onsdags att jag skulle bleka håret... det skulle bli så somrigt snyggt... jo tjena... Emis applicerade blandningen i rötterna (som man ju alltid brukar göra) och sedan läste vi lite noggrannare och då stod det inget om att bleka utväxten först, så jag är som kritvit i skallen nu :P haha... längderna blev helt ok, men utväxten blev ju en enhetlig färg.... inte så snyggt kanske... Aja.. det går ju iaf att göra något åt saken... men jag får en chock varje gång jag tittar mig själv i spegeln... :P

Kroppen
Igår var jag på Malinspa och solduschade och det var lättare sagt än gjort, vilket resulterade i att jag var en aning fläckig i morse... hmm... men färg hade jag fått :) DOCK försvann den mesta av färgen när jag duschade, så jag smorde in mig med lite BUS från VitaLiberata *love it* Så nu kommer jag att vara härligt solbrun!! :D thihi

Idag tar min kära lillebror studenten!! :D Tänk vad tiden gått fort fram... ska bli spännande att se vad han hitar på nu;)

En annan som vi ska fira idag är min kära vän och blivande kollega, Sandra! :D Hon tar sin sjuksköterskeexamen idag och på måndag börjar hon jobba på min avdelning!! :D

Grattis till er!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers