18 juni 2010

Filofax

Emis undrade var jag köpt min filofax och den har jag köpt på www.filofax.se... finns i ALLA prisklasser!! ;)
Dock verkar inte min finnas i färgen Raspberry längre, vem vet jag kanske köpte den sista?! :P Ska hämta ut den i morgon! :D Ska bli så kuul!! :D

Idag har jag jobbat som undersköterska och det har varit spring hela kvällen... Det är inte det att det varit stressigt, men det har hela tiden varit saker och göra... och det känns i benen nu vill jag lova! 

Nu när jaf kom hem myste vi till det med lite kanelbullar och mjölk... mums... :)

Ska ev. klippa mig i helgen... funderar dock på HUR!? ev en lång page? Vilken??


eller


Ge gärna andra förslag! ;)

2 kommentarer:

  1. Jag tror du skulle passa i bild nr:2. Lite uppklippt i bak och snett framåt. Jag klippte mig ju så julen 2008. Men jag har inte så bra hår för den frisyren. Men det skulle bli suhuper snyggt på ditt blinda hår. :-) Kram!/M

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers