10 juli 2010

Buzzador

Jag är med i något som heter Buzzador som är ett marknadsföringsföretag som skickar ut produktprover till sina medlemmar och därefter låter medlemmarna prova och recensera produkterna, samt berätta för andra om produkten.

Jag har i alla fall fått en produkt som många kanske känner igen från förut? Berocca... nu har man gjort en liten uppgradering av denna produkt och den heter numera Berocca Boost.

Berocca Boost är en slags multivitaminbrustablett som även innehåller guarana som är som ett naturligt koffein och har en uppiggande effekt.

Jag har provat produkten några dagar nu och jag tycker iag att jag blir piggare :P Den smakar dessutom gott, smakar som Fanta Tropical, fast utan kolsyra :)

Ska forsätta prova den lite, så får vi se om jag blir superwoman!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers