31 juli 2010

Du heter: Michaela Tollin
Smeknamn: Mickis
Låt som när du är ledsen sörjer till?
My Immortal med Evanescence
Beroende av:
Sushi
Vad tror folk om dig?
Att jag är en galen chinchilla och kattlady? :)
Stämmer det?
Maybe :P
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår tror jag, iaf den senaste tiden... speciellt när jag flätat luggen... 
Hur imponerar man på dig?
Man är trevlig, ödmjuk och empatisk. Sedan får man gärna ha en dold talang
Brukar du skratta för dig själv?
OFTA! :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
""Hon sitter i buren just nu, Hon var så sprallig när hon satt i sjalen. Hon har ätit två gånger och lite mer 18ml"
Var bor du?
Uppsala
Trivs du där?
Jajjemen
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
Michaela eller Hej det är Michaela
På jobbet: 70A1 Michaela sjuksköterska
Vem ringde du senast?:
Emelie
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Att hon kunde ha Tinky i morgon också
Antal timmar sömn inatt:
Fyra kanske.
Sov du ensam:
Med Mattias <3 och tre katter
Brukar du komma i tid:
Mja... ÄR lite av en tidsoptimist, men brukar komma hyffsat i tid...
Hur känner du dig nu:
Trött (semester om bara en dag!!)
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart
Vad tycker du om fötter:
Fötter är fina och de är välvårdade, annars vidriga
Vad saknar du:
En drömvinst på lotto? 96 miljoner
Hade du en bra kväll igår:
Riktigt bra, myskväll med Mattias... åt Kräftor och tittade på Tv
Favorit dryck på morgonen:
Choklad eller Te
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan tolv och ett på vardagar.
Är du blyg?:
Blir nog mindre blyg för var dag som går...
Sysslar du med någon idrott:
Nej inte för tillfället
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja, kanske
Har du spytt offentligt:
Aldrig
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Höja min lön...
Är du nöjd med ditt liv:
För det mesta
Är du bortskämd:
Jag tycker inte det... Mattias kanske skämmer bort mig i bland, men annars så kämpar jag för det jag vill ha.
Vad gör du i morgon:
Jobbar 6:45 till 16
Vad är det värsta du vet?:
Dryga människor, krig och svält
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
 Vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner. <3
Vad är det finaste du fått?:
Ett hjärtformat halsband i vitt guld från min älskade <3<3
En speciell dag du minns:
17 augusti 2004
Du samlar på:
Skor och husdjur :P (skämt åsido)
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mattias, Emelie, Mamma, Pappa, Jossi
När grät du senast:
i förrgår
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa villa och Volvo c30
Vill du gifta dig:
Ja!
Vill du ha barn:
Ja. Jag längtar väldigt mycket efter barn.
Är du musikalisk?:
Jag är tondöv... haha... 
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej, 
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja
Biter du på naglarna:
När jag är stressad... blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers