11 december 2011

God 3:e advent

Förutom en ond vagel i ögat, så mår jag betydligt bättre idag! :) 

Fick min bakispizza igår, men jag fick vänta bra länge för Mattias var och inventerade i Östhammar och det drog ut på tiden och jag kunde inte ta mig någonstans av två anledningar: 
1. Jag saknade bil, min sambo hade sin bil och min bror lånar min bil
2. Även om jag hade haft bil, så hade det nog varit = rattfylla om jag gett mig ut och kört...
Men gott var det vill jag lova!! :)

Idag har jag beställd min efterlängtade Iphone ;) Det blev en vit 4S, men jag kommer inte att få använda den på några veckor eftersom Mattias måste skicka sin telefon på lagning först... och få tillbaka en ny... hmm... men han kommer att fådras med ett ceriserosa skal :P moahaha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers