19 december 2011

Ryggskott :(

Tvättade håret i morse och när jag böjde mig in i duschen så högg det till i ryggen... Ryggskott... Som ett brev på posten såhär lagom till jul... Härligt!! Fattas bara att jag halkar och bryter mig också... Peppar peppar...

Nu har jag gjort det förbjudna, nämligen gått och lagt mig i sängen såhär efter en lång arbetsdag = jag kommer att somna... Amelia ligger i skurhinken bredvid sängen...tanken var att den skulle assistera kräkhink förra helgen om jag mådde dåligt efter julfesten, men den förblev oanvänd och har stått kvar sedan dess av ren lathet... Och den är numera hennes favoritsovplats... :)

För övrigt så tycker jag att Laleh är sjukt överskattad och är den kvinnliga motsvarigheten på Håkan Hellström... Sug på den ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers