2 december 2011

helg...igen...äntligen!!

Så var det återigen helg... var tog veckan vägen egentligen? Skönt att tiden går snabbt, då det sägs att tiden läker alla sår...

Började denna soliga fredag med att försova mig... kom till jobbet 45 minuter senare än jag borde gjort... men det gick bra ändå... sedan kom chefan kl 8:25 och frågade om ajg inte skulle gå på föreläsningen om produktionsplanering idag (den började 8:30)... just jävlar... skenade iväg på den... hungrig... missade fredagsfikat... åt endast två pepparkakor till frukost... åter avdelningen kl 12, jobbade lite... matade i mig lite fil och en knäckemacka... hungrig fortfarande....

Åkte sedan till min mors sambo och bytte däck... igen... denna gången bara gymmit, då två av mina vinterdäck var rejält nedslitna... bara tur att det inte varit halt kan jag säga... när de bände loss däcken från plåtfälgarna så sprack gummit... så dåliga var de.... så jag klarar mig denna vinter, men nästa måste jag garanterat köpa nya däck...

Ska straxt bege mig iväg till solariet... tror det blir 6 minuter även denna gång... gillar ståsolariet... även fast man nästan somnar stående... sedan åker jag med Emis till Gränby C för lite julklappsshopping... jag handlar alla mina klappar via nätet, så jag ska inget köpa... tror jag...

men först lite middag... blir antingen en shake eller leverpastejsmacka... orkar inte ställa mig och laga något :S

tjingeling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers