1 januari 2013

Året 2012

Crap... Två gånger nu har jag skrivit långa årsresumeer från 2012, men båda har försvunnit för att paddan dog av batteribrist... Damn it!!

Året har bjudit på en massa roligheter men jag kommer nog ändå att minnas år 2012 som ett ganska ledsamt år. Sorgen över Algots död har överskuggat mycket av det roliga och jag har aldrig saknat någon så mycket eller gråtit över någon så mycket som jag gjort över Algot... men livet går vidare både här och i Nangijala ❤

2012 var också året som jag lade ned mitt chilleri... Dråpslaget blev när jag fick avliva tre chillor pga tandfel på kort tid, då var det inte längre lönt att hålla på... Jag gick från 17 till 9, och flera chillor hittade nya hem. Även mina fåglar flyttade hemifrån.

Året bjöd på flera roliga saker också... En vecka före min födelsedag föddes lilla R ❤ Vår lilla brorson (jag säger vår, fastän det är Mattias)... Han är bäst helt enkelt!! :)

Alice dök upp som en räddare i sorg-nöden... Och våra hjärtan fullkomligt smälte ❤ Och en dag stod plötsligt Tusse utanför vårt hus och ville bli räddad... Och han skulle ju bli tillfällig, men är kvar än ❤

En stor del av den regniga sommaren och hösten ägnade vi åt att spika å huset... QqSom inte blev färdigt iaf... Nya tag nästa sommar... Vi fick iaf lite solbränna ;)

Är så väldigt tacksam över mina fina vänner... Emelie, Marie, Karin, Maria G, Maria A, Sanna, Eva, Rebecka, Carro, Emma mfl... Vänner som ställer upp i vått och torrt!, jag älskar er ska ni veta! ❤ Och min familj såklart!❤❤❤

Nu siktar vi in oss på 2013... Kroatienresan i höst, träningen inför Beach 2013, utbildningarna i vår och förhoppningarna om att börja bilda vår egen lilla familj ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers