24 januari 2013

Skönhetssömnen...

Igår slocknade jag som en klubbad säl, halvt påklädd och sov som en liten gris hela natten... Nöjd!

Nu går det bara inte att sova... Ikväll renoverar jag badrummet... I tankarna... Och jag har även hunnit med köket...

Nu har jag lagt mig så att jag ligger skavfötters med Mattias för att jag inbillar mig att jag somnar lättare om jag inte ligger åt rätt håll i sängen... Helst av allt vill jag väcka Mattias och be honom att lägga sig åt mitt håll också, för det är INTE där i problemet ligger (alltså att jag inte skulle kunna sova åt samma håll som min sambo). Men jag får nöja mig vid att ha honom slumrandes vid mina fötter... ❤

Det bor nog en liten Pippi Långstrump i mig trots allt!?

Nä, nu ska jag hetssova i några timmar innan det är dags att bege sig mot jobbet!

1 kommentar:

  1. Tusse, lite svar på din mattes fråga: http://metrobloggen.se/wikipedia/nu-borjar-jag-langta-efter-varklippningen/

    NosPuss Wikki

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers