17 november 2009

4 dagar kvar...

... sedan har jag en veckas semester tillsammans med min älsklings kille <3 Dock blir det nog varesig utlandsresa eller GBG-resa med julmarknad på Liseberg... :( Det blir på sin höjd en shoppingdag i El Stockholmo, men att min bejb föreslog detta gör mig mer än tillfredsställd! :D Han som hatar att shoppa!! :P MEN alla gillar väl att handla julklappar!? :P Vi ska även se till att bli klara i sovrummet, så att man slipper stöket... (bara för att sedan göra om hallen... igen :P

Katterna kommer att bli överlyckliga över att vi har semester, för det betyder att de får vara ute HELA dagarna (då vi är hemma förstås) mellan 8:30 och 15:30 :)... Det är rena rama paradiset för dem! Algot skulle behöva tappa ett kilo eller två... ;)

Noomi och Malva växer så det knakar... 2 dagar gamla och de har redan gått upp 6 gram i var! :D Det är JÄTTEBRA!! :D Jolene kanske har dunderhonung i tissarna ;)

Idag är jag lycklig med livet!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers