22 november 2009

Min laptop håller på att pajja... ska man bara kunna ha skiten i ett halvår innan den pajjar eller!? Ska ringa till ONOFF i morgon och lyssna vad man kan göra... vet inte var jag har kvittot, men det borde kunna söka på serienumret... tycker man iaf...

Var på IKEA idag och kikade på möbler... vi funderade på om vi skulle köpa en soffa därifrån istället för på Chilli, men alla soffor vi provsatt (i princip alla i sortimentet) var så sjukt osköna... så ikea soffa? NEJ TACK!

Trodde vi hade haft all vår otur för detta år avklarat, men icke sa nicke... idag hittade vi ena chinchillaburen på vid gavel... Och både Pytteliten och River var på rymmen... vilket inte är heelt optimalt då Pytte bara väger 450 gram (en chilla bör väga minst 500-550gram för att klara en drktighet), så jag HOPPAS verkligen att han inte tjyvparat henne... det visar sig dock om tre månader... *god damnit* De hade inte skadat sig, men det känns lite småakut nu att hämta de tre burarna hos Tecco...

Sedan vill jag vara dissa alla fjortisar... speciellt de som är typ sjutton år gamla eller äldre, som borde växa upp men inte gör det... Det finns en del... Kolla bara på de flesta av storbloggarna... det är tydligen sådant folk vill läsa om? Personligen tycker jag att det är skitlarvigt att skryta om hur full man blivit, eller hur många kilalr man hånglat med under en kväll, eller hur snygg man är... eller TROR att man är... det är som om dessa brudar blekt sönder hjärncellerna i takt med att håret bara blir vitare och vitare... Det är MYCKET häftigare att vara smart, ha bra betyg och vilja göra något med sitt liv!

Jag är iaf stolt över att jag som 22-åring kommit någonvart i mitt liv, tillskillnad från många andra! Jag har en seriös utbildning i ryggsäcken, fast inkomst och klarar mig på egenhand! Har min underbara pojkvän och alla mina små bebisar<3 Och jag har nått hit genom HÅRT arbete, uppoffringar och slit! Det du!

1 kommentar:

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers