11 november 2009

Hemmaseger...

Är nästan nyss hemkommen från Fyrishov där vi varit och hejjat på Storvreta när de spelade omkull Tyresö/Trollbäcken med 7-3. Det var en ganska stökig match och det var i princip bara första femman som levererade... trist med tanke på att det finns många bra spelare i laget... Dock finsn det bara några få snyggingar som man kan dregla över... för att nämna tre... Fredrik Holtz, Mattias Samuelsson och Hannes Öhman... :P Och ja, jag får dregla för Mattias, sålänge det håller sig där... hehe... Mattias satt förövrigt och dreglade över en ashet modell som gick skovisning förra hemmamatchen, så det så... ;)


Annars så har jag jobbat idag... skulle varit ledig men det var en sjuklucka, så jag ställde upp... fick vara resurs.. det är ganksa svårt för det är rätt så stressigt, även fast jag BARA hade en inskrivning... *phu*

Imorgon får jag förhoppningsvis vara sköterska och ha vårdlag! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers