12 november 2009

Arg på UNT...

För lite drygt ett år sedan ringde UNT hem till oss och lät Mattias teckna ett 1-års abonnemang (det var något erbjudande) i mitt namn... *fel nr 1, man tecknar väl ändå abonnemang med den man har i luren?*. Vi betalade och tidiningarna började dimpa ned i brevlådan... För en månad sedan lite drygt, slutade tidningarna komma, och vi tyckte att det var lite mysko eftersom det inte hade kommit något inbetalningskort, men vi tänkte inte mycket mer på det eftersom vi ändå inte tänkt att fortsätta prenumerera på skiten... tidningarna smalas ändå bara på hög och kostar skjortan... men så igår kom det en faktura på 310 kronor... som var en skuld... jag försökte ringe dem igår, men de hade stängt men ringde idag och då påstår dom att dom skickat ut en räkning och en påminnelse.. den första i september... men vi har inte fått någon räkning och inte heller någon påminnelse och vi är jäkligt noga med räkningar... men trots att vi inte betalat dessa räkningar så har dom skickat ut tidningar under en månads tid och det är för dessa tidningar som vi får en faktura för...

Jag förklarade att "VI HAR INTE FÅTT VARESIG RÄKNING ELLER PÅMINNELSE!" och sa även att vi inte hört av oss för att vi trodde att prenumerationen gått ut och att vi inte skulle förlänga den. Då säger kärringen i kundtjänsten att "jag tror vi måste ringa till posten, för det är inte första gången det blir såhär!"... You've said it... det är inte mitt fel, men ÄNDÅ måste jag betala fakturan.... Jag kan ju inte bevisa att jag inte fått fakturan, men att det inte är första gången det händer är väl bevis nog!?

Nu har jag iaf hört av mig och skällt, även om det misslyckades ganska totalt... så vet dom iaf att vi inte vill ha deras jävla skittidning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers