27 februari 2010

Första natten med Hümudd...

Så igår kväll flyttade den sötaste lilla Hümudd in hos oss :D Algot och Amelia var väl inte direkt överlyckliga, men de höll sig i skinnet och lät Hümudd utforska den nya världen... :P Och så tror jag at de var lite lugna och fina för att inte göra Hümudds första matte (dvs Sara) orolig...hehe... för såfort Sara och Jimmy hade åkte försökte Algot slå lite på Hümudd, som dock är en tuffing och fäktade tillbaka...

Natten har gått bra, Hümudd sov hos mig hela natten (OBS! HOS MIG!! :P ), de andra två brukar ju alltid sova hos Mattias, när de nu sover i sängen.... men det kommer nog dröja ett tag innan det blir så igen... de lär ju acceptera först att Hümmud är här överhuvudtaget...Algot och Amelia får även stanna inne denna helg, så att de inte rymmer hemifrån...

Amelia är den som kommer spela mest svårtflörtad, men jag hoppas att hon tinar upp snart... Nu på morgonen var det någon av de tre som välta halva köket :P eller de råkade välta omkull Emis glöggkoppar som stod i fönstret (Emis, en gick örat sönder på...sorry) och det lät som om de rev hela köket...

Hümudd är en tuffing och går inte och gömmer sig för att två större katter försöker vara översittare och hävda sig :) Lilla söta Hümmudd

1 kommentar:

  1. OH NO!!! Mina antika glöggmuggar som kostade en förmögenhet(läs: 10 kr/st)!!! :P

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers