12 februari 2010

pissemisse

Då har vi bestämt oss... det blir bara en pisse (till att börja med :P) och h*n kommer på fredag nästa vecka :) Det ska bli såå skoj!! :D

Fy f*n vad trött jag äääär... och tråkigt har jag... Älsklingen är hemma igen (var på konferens igår, så jag fick sova själv... kunde inte somna... somnade vid 01:30.. försov mig imorse bara därför) men han spelar tevespel och jag får inte vara med BARA för att jag råkade trycka på fel knapp sist och kasta iväg en handgranat, så att vi blev upptäckta och dödade... ALLA GÖR MISSTAG JUH!!!

Jag ska be att få vara med...

1 kommentar:

  1. Hahahahahahaha! Guuuud vad jag skrattade åt ditt inlägg:) Där förlängde du mitt liv lite grann:) (Det du skrev om tvspelet)Riktigt roligt. Hoppas allt är bra. Skickar över en kram på alla hjärtans dag! / Erika

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers