21 februari 2010

The party don't start til I walk in....

eller!? :P Hehe... igår var vi ut och firade Marie och hade SUPERROLIGT!! :D Det var jag, Emis, Marie, Lotta och Mickan som drog till Platina... Bra musik och trevlig sällskap... kan det bli bättre!?

Och även fast det är lite köttmarknad så kände man sig heeeet!! :P Det roligaste var när en kille osm gick natur på lundellska försökte dansa med mig... och man fick dissa honom... in your face m-f.... :P

Sedan när jag kom hem så svamlade jag tydligen en hel del... höll på att döö i morse när mattias visade mig att han spelat in mig... jag svamlade om min namnskylt (jobbet) och om att den var i källaren.... och sedan så trodde jag tydligen att jag var sjuksköterska i Scrubs... för jag skulle rapportera till Dr. Cox :P

Hilarious!!!

Nu är det natti!!

OBS!! 5 DAGAR KVAR NU!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers