10 april 2010

bajskatt

Har varit på fest hos David och Isabelle ikväll... jag höll mig nykter dels eftersom jag har jobbat (och haft en tuff dag på jobbet) och ska jobba i morgon...

Kommer hem och ska sova en stund innan det är dags att hämta sambo <3 och ligger i sängen med datorn i knäet, när en nykastrerad, nybajsad Hümudd hoppas upp i sängen (på mattias sida), sätter sig ned och drar rumpan mot den nästan nytvättade lakanet (bytte häromdagen) och lämnar en liten fartrand med klick efter sig... *trevligt* Kunde som inte skälla på honom, även om jag blev arg... för det är ju på ett sätt rätt så logiskt att har man bajs i rumpan så ska man ju torka av sig någonstans eller med något och varför inte på ett lakan!? :P

Ska sussa snart, ska upp i ordentlig tid i morgon, ska jobba kväll... hoppas att morgonkvällen blir bättre än dagen som var... En av mina patienter blev jättedålig i morse och dog några timmar senare... det var väl inte direkt väntat, men inte heller överraskande... det var en gammal patient... En annan patient hade snurrat till ordentligt och blivit mer eller mindre paranoid... Jag var en ond människa och vi var alla i maskopi med det onda och doktorn var ledare... :P  De är för söta ibland! ;)

Hoppas att mitt tålamod är fulladdat i morgon! ;)

Nu ska jag byta lakan... wish me luck... dröjer väl inte länge innan nästa katt-toabesök!?

natti <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers