3 april 2010

HOME AT LAST!! :D

Guuud så skönt att vara hemma igen!! :) Borta bra men hemma bäst (!!!) som det ju så fint heter... Dock ska vi inte sova i vår egen säng ikväll, utan vi ska sova på soffa respektive bäddfåtölj :P hehe... enda anledningen är att slippa behöva bädda rent i sängen ikväll (Jossi och Christoffer ska sova över tills i morgon) så det får vara :P I morgon ska jag till IKEA tror jag :D

Ska dock vila ordentligt i morgon... har sovit ganska dåligt hela veckan... natten som var drömde jag dock så härligt... :) Mattias var soldat i Pearl Harbor och jag var en gammaldags sjuksköterska som fell in lööv... :D Men så skulle han omplaceras till en annan militärbas och jag var jätteledsen... de skulle åka buss dit och på bussen hade de även med sig krigsfångar och en av krigsfångarna skadade sig själv på bussen, vilket ledde till att jag fick följa med och vara med min älskade igen <3 <3 <3 Förutom min snygging Mattias fanns det en det andra sötnosar också... ;)

Är lite lagom ledsen för att jag kommer att missa semifinalen på måndag... naturligtvis jobbar jag kväll...gaah... HOPPAS att dom vinner... HEJA STORVRETA!!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers