7 april 2010

TV-spelande pojkvän...

Jag förstår inte hur man orkar spela TV-spel i flera timmar (eller jo de gör ja :P)... det är som om tiden bara rinner i väg, för rätt vad det är kan klockan vara jättesent... idag slutade de dock spela i tid (han spelar krigsspel online med sina kompisar) men vissa kvällar har klockan blivit både 01 och 02...

Skulle åka en sväng till Gränby, men Mattias erbjöd sig faktiskt helt på eget initiativ att åka till IKEA istället :D Där köpte vi en ny fårskinnsfäll till Algot... han har snuttat sönder den förra och så har Hümudd  börjat ligga där på kvällarna, så nu har de en varsin att sova på! :D Melie sover på sin zebra/rosa fluffpuff uppe på byrån... Det är hennes absoluta favvoplats!! :D

Medans Mattis spelat TV-spel har jag suttit och smuttat på en kall öl... ganska gott med tanke på att jag inte är så speciellt förtjust i öl... eller jag tycker om öl, men inte att häva i sig...

Imorrn blir det jobba... 6.45 till 16... hoppas att nya schemat är färdigt...

Nu ska jag in till chinsen en sväng, sedan väntar sängen... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers