24 februari 2011

2 dagar kvar....

...sedan en HEL veckas semester!!!! :)


Vad skönt det ska bli! :)


Igår kväll var vi på fyrishov och bevittnade när storvreta vann mot helsingborg... innan matchen åt vi tex-mexbuffé med Beijer byggmaterial eftersom de var matchvärd (och mattias jobbar ju där)... fick även höra tränaren berätta om laget, deras spelstil och mål inför slutspelet... väldigt trevligt och intressant!! 


Idag vaknade jag klockan 9 och har varit uppe sedan dess... STOLT!! Mattias pappa kom med en kille som skulle kolla på alla nedrans möbler som står i garaget... men det enda han var intresserad av och tog med sig var våran gamla grönrutiga soffa... men skönt att bli av med den iaf.. såhär ett år efter att vi köpt en ny ;) Den stod ju ock samlade damm och tog plats i vardagsrummet fram till januari... så det var skönt att bli av med skiten...


Sedan har jag även varit duktigt och betalat våra räkningar... betalade rubbet.. inte kul, men skönt att ha det gjort!! I morgon blir det ev. värdering av huset... så medans jag är på jobbet och sliter, så får mattias dammsuga och torka golv... :P moahahaha...


Nej, ska ta och göra mig iordning nu så att jag får en parkeringsplats på jobbet också... brukar alltid vara svårt... speciellt när det är -22 grader ute.... suck....


pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers