1 februari 2011

Morning

@ Emelie: Ja kanske, men vi kan inte frångå att han är snygg och att jag faktiskt får tycka det för my love <3 Kom ihåg vilken bakgrundsbild han har på "sin" dator :P


Förmiddagen spenderas i sängen :P Kvällen på 70A1, det blir najs! Hoppas att lugnet från helgen inte övergått i kaos... det går fort sånt där... men jag måste säga att det varit bra sedan straxt efter jul :) *peppar peppar, ta i trä*


Ibland kan det ju komma tyngre perioder när vi har äldre, mer allvarligt sjuka och därmed tyngre patienter... okej om det bara varar en helg, men som förra omgången varade det i två, nästan tre VECKOR... då var vi nog flera som var redo att kasta in handduken... Jag tyckte inte att det var roligt att vara sjuksköterksa under den perioden... och det var heller inte roligt att gå till jobbet, för man visste att man skulle få jobba häcken av sig... nästan varje kväll var jag totalt utmattad och många gånger resulterade det i att jag grät en skvätt och tyckte synd om mig själv... 


Men det redde tillslut upp sig, skönt var väl det! MEN det kommer att komma igen, frågan är bara när!? *spooky*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers