6 februari 2011

sympati magsjuk eller dålig sushi?

Istället för att supa hjärnan i bitar, så gick jag och Emis och tränade igår... kanske mig rätt långsam när vi efter 1½ timmer endast hade hunnit uppvärmning, armar och ben...(kände mig rätt så svag också faktiskt) sedan stängde gymmet och vi fick snällt pallra oss därifrån...

För att belöna oss själva för alla kalorier vi gjort oss av med så gick vi och provade på en, för oss, ny sushirestaurang och de hade faktiskt väldigt god sushi... blev lite orolig först att det skulle vara små bitar eftersom rullarna såg så små ut i en annan kunds takeaway låda, men nigirisarna var stora och fina, jag var nöjd! :) Sushi18, try it!

Sedan åkte vi förbi årstahallen och handlade lite snacks... jag köpte 2hekto lösgodis och 50 gram pinjenötter... bra balans tycker jag... onyttiga kalorier i ena vågskålen mot nyttiga fetter i den andra ;)

Idag dårå... har spenderat morgonen i sängen och tittat på TBBT säsong 1 :) men drabbades sedan av sympatimagsjuka (?) eller dålig sushimage? Tror på det förstnämnda... men det är nog bara något tillfälligt...

ska straxt ta en snabb dusch och ge mig iväg in till boländerna och köpa kattsand, dags att byta lådorna idag... ska köpa klorin också på rusta och sedan hem städ kattlådor och börja rensa ur garderoben... har en massa skit som jag inte behöver ha kvar.... ner i sopsäcken bara...

wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers