10 februari 2011

Snöoväder

Uscha.. höll knappt på att ta mig hem i denna snöyra.... våran väg har ju en tendens att ALLTID snöa igen och i år har snöröjningen faktiskt varit lite av en besvikelse... kan dröja flera dagar innan de plogar... nu har det ju snöat hela dagen och det är inte plogat än... det var iofs inte plogat NÅGONSTANS (var är snöröjarna??? På semester??) Okej de har mycket att göra, men man ska ju förtusan inte hålla på att köra av vägen för att ta sig hem...

Det låg halvmeterhöga drivor på halva sidan av vår lilla grusväg, så det var ju typ bara att gasa som fan och försöka hålla sig på vägen... ajg var så rädd att jag hade hjärtat i halsgropen och blev väldans kissnödig... MEN jag tog mig hem!! :) Ska den som ger sig :P

Idag fyller min älskade mami år och jag var och firade på förmiddagen innan jobbet... vi åt pyttipanna och ägg... sedan smaskade jag lite på deras lösgodis (ovs! jag goffade inte!! :P) och sedan klippte vi lite på gizmos tassar så att han inte längre har stöveltassar :P

Enväldigt  tråkig  och ledsamt sak som hände i natt var att mattias farmor gick bort... det var ganska så väntat, men allt gick så fort så det kom ändå så plötsligt... vila i frid Dagmar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers