20 juli 2012

2 dagar kvar..

På måndag är semestern slut... buhuhu... :'( Aja, ska bli skönt att få lite rutin på vardagen igen och inte bara stå och glo på en vägg hela dagarna... :P

Apropå vägg så har vi varit ute och snickrat idag, trots regnskättar :) Vi fick ju hjälp av mamma och hennes sambo (i förrgår) att riva panel på halva etapp 3, då vi först tänkte göra ena halvan i taget... Och idag så skulle vi regla spikläkt och börja spika upp panelen... dock blev det ändrade planer, då det inte riktigt gick att göra så vi hade tänkt oss... så det blev till att riva resten av väggen också... men halva väggen är reglad, så i morrn gör vi klart resten... sedan spikar vi upp panelen :)

Jag måste försöka boka en tid hos en nagelsalong och fixa mina naglar också... de måste tas bort nu inför måndag :( buhuhu... jävla hygienregler!!! :@ Tänker inte gå till Queen nails om det inte är så att absolut ingen annan har tid... ska ringa runt lite i morrn och höra mig för...

Längtar efter mina paket från H&M... har stora förväntningar på de korallfärgade kläderna!! Jag ÄLSKAR korall!! Ska nog försöka ta mig förbi en affär och köpa nagellacket också ;) hihi...

puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers