2 juli 2012

nails

Klev upp tidigt och åkte in till stan för att göra en nagelförlängning på Queen Nails i Forumgallerian. Det blev helt ok, men hon filade mig i sidan av fingret och det gör ONT!  (ni ser ju på bilden). Skulle jag betala 800:- för att göra naglarna där igen?? Nej, jag tror inte det... 

Nu har jag svinont i naglarna... det liksom spänner... men det går över när mina egna naglar vant sig... Det är som när jag hade tandställning och man spände åt den, då gjorde det bra ont i tänderna hela kvällen ;)



edan har vi jobbat på huset HELA dagen... snart satt panel på hela etapp 1... det tar liite längre tid än man tror... ;)

Nu köttbullar och stuvade mackisar :) mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers