23 september 2012

Helgen

Jobbade hårt i fredags ;) hade ett lugnt vårdlag så jag passade på att förbereda det sista inför morgondagens introduktionsdag för mina studenter... :)

I lördags packade jag bilen full med chillor (okej, fyra stycken) och for mot norrköping... Två stycken visste jag sedan länge att jag skulle få sålda, men jag lyckades hitta hem åt de andra två också :) jag är nöjd med de nya hemmen även om det känns lite vemodigt att lämna iväg mina små luddtussar ❤

Har alltså "bara" nio chillor kvar nu... Känns mycket bra trots vemodet!! I morgon ska jag städa bort några tomma burar..

Idag var jag först hem till min mor och fixade med rost på saaben i för försäljning.. Kallt om fingrarna och inte särskilt roande... Men det ser fräschare ut än innan ;) kl 17 var det dags för Storvreta att ta emot tyresö trollbäckrn hemma... Och det blev en rungande seger för hemmalaget :)

Bakom mig satt dock en BLÅST tjej som tycktes älska sin egen röst... Hon hejade på motståndarlaget och satt och sa högt att vissa storvretaspelare var dumma/sjuka/slut i huvudet... Och det ena mer dumt än det andra... Hon gav sken av att kunna allt ominnebandy, men var helt lost mest hela tiden... Till och med JAG hängde med bättre... Men hon kunde gnälla bäst fan hon ville för för hennes lag förlorade ju ;) idiot!!

Aja det finns folk till allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers