25 september 2012

Idag är jag på dåligt humör :S Vaknade på rätt sida, men sedan läste jag en kommentar till ett blogginlägg på en blogg jag följer dagligen som gjorde mig så fruktansvärt irriterad.. Därefter har det bara gått utför...

Kommentaren som irriterade liksom vrålade att den VUXNA människan som skrev den var FÖRDOMSFULL UTAV BARA H-ETE! (Eller nu kanske det är jag som är fördomsfull?!)

Jag ogillar starkt när man uttalar sig om saker som man inte vet ett skit om bara för att säga någonting...Visst det är yttrandefrihet i Sverige, men ibland låter man bara korkad... (Är jag kanske lite fördomsfull igen?!)

Och hur kan man döma någon utan att ens ha pratat med/träffat personen ifråga? Idiotiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers