14 september 2012

Sjuuukt otaggad

Ikväll kommer Mattias BFF Peter över, så jag håller på att städa litegrann... Dock är det så sjukt jävla tråkigt att städa!!! Ingen jävla avkopplande terapisyssla direkt :S SUCK!!!

Vaknade på fel sida av sängen i morse tror jag! Anyway... Jag tröttnar snabbt på saker.. Eller föremål ska jag väl säga... Exempelvis vår fina matsalsgrupp... Älskade den förut... Älskar den INTE längre... Eller vår soffa... Vår säng... Ja ni fattar?!

De ringde från postkodlotteriet förra veckan och meddelade att jag hade vunnit... Tankarna på vad jag skulle göra för pengarna skenade iväg... Resa, nya möbler, ny bil osv... JAHA... Jag har vunnit en till lottjävel... No money!!

Ja ni ser ju vilket humör jag är på idag, så håll er undan... Ett tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers