1 november 2012

Åh jag är så arg och upprörd

Jag skrev ett inlägg på en diskussionssida igår på facebook där jag bad om råd hur jag skulle bete mig kring utevistelse när det gäller Tusse... jag skrev inte ut hela historien om hur han kom till mig, men skrev att han var en hittekatt som bott hos mig i 6 månader och att han mest troligt bott hos några grannar tidigare och att de inte vet att det är JAG som tagit hand om honom... jag visste ju inte heller att han var deras förräns jag fick ägarpapprena... men det skrev jag inte först...

Iaf då är det någon brud som kläcker ut sig att: jag har snott någon annans katt och att deras barn kanske sitter hemma och gråter och att jag förihelvete ska skaffa mig en egen katt osv... bara sådär... utan att ens fråga under vilka omständigheter omhändertagande har skett... Och det är väl egentligen inte själva anklagelsen som upprör mig... för jag vet ju att jag inte stulit någons katt... och jag skrev en väldigt utförlig redogörelse också... MEN själva beteendet att man går till angrepp mot någon, med sådana anklagelser och är så fördomsfull när man inte ens bemödat sig att fråga om omständigheterna...  Och när hon inte ens kan kalla sig sitt riktiga namn... och sedan efter mitt redogörande inlägg som jag inleder med nedanstående text, så tar hon bort sitt anklagande inlägg utan att ens be om ursäkt... JA, JAG HOPPAS ATT DU SKÄMS KVINNA! 

Mitt inledande svar:
Men shit... Tack för att du har så låga tankar om mig Syster Palm och drar slutsatser om att jag snott någons katt... Jävligt schysst! Kul att vissa dömer innan de vet all fakta... Skrämmande!! Du hade bara behövt fråga!! :( 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers