8 november 2012

Klockan är kvart i 11 och jag ska straxt kliva upp, äta frukost. göra mig klar, gå ut med Tusse och sedan åka till jobbet... Spännande förmiddag...

Tänkte för en hundradelssekund åka till gymmet, men jag skulle ändå inte hinna...

Så här ligger det till... Och det är heeelt sjukt... När jag jobbar kväll så börjar jag klockan 13... Och säg att jag inte har några ärenden att uträtta andra än att göra mig i ordning samt gå ut med katten... Då måste jag börja göra mig i ordning kl 11, för att lämna bostaden senast kl 12 om jag inte vill behöva hetsleta parkering eller parkera ca 1km från sjukhuset... Det tar max 20 minuter för mig att åka hemifrån till jobbet... TÄNK om jag hade bott i Knutby... :S man borde få betalt för restiden också... Och det sjukaste är att trots att man beräknar att behovet av parkeringsplatser ökar med 200platser iom psykiatrinshus, så bygger man inga fler personalparkeringar!!! GALET!!!!!

Det är samma problem för de som cyklar... Helt sjukt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers