28 augusti 2010

Döden kommer sällan ensam...

Förutom mina vänners bloggar som jag följer dagligen, så följer jag även denna tjejs blogg (Beauty by Beata). Jag fullkomligt ÄLSKAR den här bloggen!!! Hon verkar vara en så himla go tjej och hittar det vackra i de mest betydelselösa föremål och klädesplagg ;) Och vi har nu under lite drygt ett års tid fått följa henne när hon gjort sig redo inför sitt bröllop (som skulle gått av stapeln idag). Och jag har liksom gått och räknat ned dagarna att nu är det bara en vecka, 5 dagar, tre dagar kvar osv...Men så häromdagen hände det som inte fick hända... en nära anhörig till brudparet avled plötsligt och bröllopet ställdes (av högst förståeliga skäl) in... :(  

Jag blir så oerhört ledsen över detta, men jag vet att deras dröm-bröllop kommer att bli av och jag hoppas att det ,trots tråkiga minnen, blir den lyckligaste dagen i deras liv!!! I can't wait!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers