10 augusti 2010

"Maria, tack för omtanken och ja det är okej att du kopierar ;) Spread the message, så kanske man får fler riktiga vänner ;) "
Haha... inser hur illa det låter... typ som om att dom "riktiga" vänner man redan har inte duger bra nog, så man måste ha fler... men riktigt så menade jag inte :P Jag menade mer att då kanske fler tänker efter på hur de behandlar sina vänner och på hur de själva vill bli behandlade ;)


Idag har jag sovit bort större delen av dagen... gick upp kl 07 för att följa med mamma till veterinären kl 8, Gizmo kastrerades idag :) Han var så ynklig när vi hämtade honom igen straxt före lunch... Sedan åkte jag hem och hade kissebebis med mig till Hümudds stora förtjusing... :)


Och en alldeles onödig information men vill ändå dela med mig av den... Jag har ägt min kamera i lite drygt 2 månader nu och jag har inte behövt ladda batteriet en enda gång, är det inte otroligt!? Jävla bra kamera!! :)

3 kommentarer:

  1. hja det är verkligen lååång batteritid på dem! hade min i thailand och fotade varje dag, laddade EN gång på två veckor, sinnes! men väldigt bra! :D

    SvaraRadera
  2. :-) Det var så bra skrivet. Och det är verkligen så jag försöker behandla mina vänner. Sjävklart är jag inte perfect (absolut inte) men jag försöker iaf. Och misslyckas jag så ber jag om ursäkt. Sen är det ju så tråkigt när man stöter på en "vän" i livet som gör raka motsattsen till det du skrivit. Ja, då blir man bara så ledsen när man sj bara ger och ger.

    Ska kopiera den direkt!! Kram!!/M

    SvaraRadera
  3. Jag glömmer ju att stänga av min ganska ofta, men ÄNDÅ så klarar den sig!! ;) LOVELY!!

    SvaraRadera

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers