24 augusti 2010

Paintball...

Idag hade vi utbildningsdag med jobbet :) På förmiddagen satt vi på föreläsningar och lärde oss mer om peritonealdialys och spinaldränage... Sedan på eftermiddagen bytte vi om till oömma kläder och begav oss mot destination okänd... eller ja till Fjällnora, men det visste vi inte förräns vi var där... och där skulle vi lira paintball...

Först var jag typ livrädd, men när man väl var igång så var det skitkul! :) Jag blev utskjuten bägge matcherna, men jag fick inga sådana där skott på mig som orsakade blåmärken, det gjorde inte ens ont, men man kände att man blev träffad... Vissa fick ju dunder blåmärken... :S

I morgon ska vi gå upp tidigt föratt åka till veterinären... Amelia ska bli av med sitt drän... spännande!! :) OCH så är det lön i morgon!! :D

Oo förresten så fick jag min nya mobil idag, lika som förra men guud vad svårt att vänja sig vid den igen!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers