27 augusti 2010

Sista fredagen på semestern...

... på måndag börjar allvaret igen.... men det var skönt så länge det varade!

Idag har jag plockat lite hemma... ska ju ha över folk i morgon, så lite städat vill man ju att det ska vara! Det blir bara Jag, Mattis, Emelie, Edvin, Elis och Maria men det brukar vara trevligt! :) Och jag ska äta ett HELT paket kräftor all by my self! :P

Förresten så har jag fått mina UGGS nu också och jag ÄLSKAR dem!! DOCK är de mörkare än på bilden, snarare mörkbruna än beiga... men spillerill... de är sköna och jag gillar dem!! :)

Upp med tuppen i morgon då!! :S

Köpte lite nya inredningsgrejer häromdagen, kika på bilderna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers