23 december 2010

Julkrig i juletid


Typiskt Mattias att dubbelboka juldagen... vi ska vara både hos hans mamma och min mamma på kvällen... fastän vi sagt (eller jag sagt, eftersom att han inte sagt något alls) att vi ska vara hos min mamma... först i morse säger han att det är dubbelbokat... jag blev ganska så arg... och han vägrar kompromissa också... suck...

Men det är som vanligt, han brukar inte ha så god framförhållning med saker och ting...undrar om sådan är ärftligt!?

Jag har svårt att hitta julefriden eftersom det, varje jul, blir ett sådant hattande fram och tillbaka... vet att jag beklagade mig över samma sak förra året... vi (curlare som vi är) ska vara på FYRA ställen i jul... jag smäller av... jag vill vara ledig också!! 

blä... hoppas några timmars sömn gör mig glad, istället för att vara så bitter som jag är nu... eller en pepparkaka så att jag blir snäll igen...

PS. jag vet fortfarande inte hur det blir med juldagen, eftersom mattias inte får arslet ur och tar tag i det... jag har iaf gjort vad jag kan... *punkt*

Jag 

 Mattias 
(trots allt)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers