4 december 2010

Lite glest med inlägg den här veckan... var helt slut efter Algots äventyr i förrgår... nu är han ute igen, men jag har sagt åt honom på skarpen att du kommer in när jag ropar! Han lovade att han skulle lyssna på mig :P


Igår efter jobbet var det bara hem och svida om till sammetsfodralet (det lila) och åka till BJ för buffé... trodde att det skulle vara mer uppstyrt från storvretas sida... men det var typ lite mat och två drinkbiljetter... Många av storvretas spelare är ju och spelar VM nu i Finland,  typ 7 spelare... men det vara BARA 4 spelare som kom igår kväll... men men.. det var en trevlig gest och maten var god... jag är nöjd!! :) Dessutom kände jag mig fabulös i min klänning :) Ska nog återanvända den på julfesten om två veckor!! ;)


Satt för en stund sedan och tittade på livesändningen från innebandy VM när Sverige spöade Estland med 21-1... way to go!! :)


Nu ska jag klä på mig och sedan blir det nog en prommis i snölandskapet...


herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers