9 december 2010

Men vad faaaan....

usch vad less jag blir...

När Algot var borta så frågade jag om hjälp på ett kattforum hur jag skulle leta efter honom på bästa sätt, nästan samtliga skrev att jag skulle polisanmäla att han var bortsprungen.... sagt och gjort... men sedan kom ju Algot hem igen varför jag vill ta bort anmälan om att han skulle vara bortsprungen eller anmäla honom återfunnen iaf...

Så jag ringer till 11414 som man ju ska (detta för lite drygt en timme sedan) och därefter får jag sitta i 5 minuters telefonkö och vänta på att bli kopplad till växeln i uppsala... han kopplar mig vidare jag har köplats 8, får prata med någon som kopplar mig vidare till växeln, växeln kopplar mig vidare till någon annan, köplats 13, jag kopplas vidare igen ohc igen och igen och igen.... köplats 18, köplat 22, köplats 31 (!!!) osv.... tillslut ger jag upp och tänker att jag lägger på och ringer upp igen och säger till människan i växeln att jag har blivit runtkopplad till diverse personer nu och jag vill bli kopplad till rätt.... okej säger växeltjejen... och jag koppplas vidare... köplats 16... väntar hundra år, kommer fram förklarar mitt ärende för sjuttioelfte gången.. okej om du hänger kvar så kopplar jag dig till växeln.... MEN NEEEEEJ!!!

Jag lät henne koppla mig sedan lade jag på... mailade sedan uppsalapolisen för att se om det ger resultat... 

Ska det gå till på det här viset!?!?!? Jag har bättre saker för mig än att sitta i telekö... god damnit!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers