2 december 2010

Om sanningen ska fram...

... så är jag inte sjuk... eller jo, sjuk av oro... 

Jag ringde mig sjuk ikväll för att Algot har inte kommit hem än... :( Jag är utom mig av oro och jag har därför ringt och sjukskrivit mig i morgon... sa att jag mådde illa... vilket visserligen stämmer... men jag sa inte hela sanningen... men hursomhelst så kan jag inte göra mitt jobb med Algot i tankarna... jag skulle vara en fara för patienterna... 

Det kommer att bli en sömnlös natt och jag har i princip ställt in mig på det värsta... :( Dvs att han inte kommer tillbaka... det är värdelöst att leta i mörkret (-10 grader), så jag hoppas att han har ett varmt ställe att gömma sig på... jag hoppas nästan att han är instängd i någons garage... för jag tänker ge mig ut och leta efter honom i morgon.. och jag tänker inte ge upp förräns jag hittar honom... 

Älskade Algot... kom hem... mamma saknar dig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers