31 december 2010

Mina nyårslöften...

jag har nog aldrig varit den som varje år avlagt nyårslöften... och när jag väl har gjort det, kan jag inte minnas att jag brukar hålla dem... detta pga min dåliga självdisciplin...


MEN detta år ska jag avlägga några löften:


  1. Jag vill verkligen börja träna så jag ska inhandla ett gymkort. Och för att verkligen ta mig till gymmet, så ska jag gå med Emis, Jossi och Alex. Välkommen Beach 2011!! :)
  2. Jag älskar godis, men äter ofta inte för att jag enbart tycker att det är gott, utan bara för att det finns = GOFF. Under 2011 ska jag inte köpa godis själv, men för att det inte ska bli ett förbud så kommer jag äta om jag blir bjuden. men i måttliga mängder!!
  3. Jag ska bli bättre på att hushålla och spara mina pengar!
  4. Gemensam nämnare för ovanstående punkter är bättre självdisciplin!
  5. Sedan ska jag och mattias åka utomlands i år!! SOLSEMESTER
Gott Nytt År på er!! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers