22 juni 2011

Livsdrömmar

Blev utmanad av Therese att skriva om mina livsdrömmar, 7 saker jag vill uppnå innan jag dör. Vi börjar med de mer realistiska målen... :P 
  1. Skaffa barn, ju fler desto bättre känns det som nu, men vem vet jag kanske bara vill ha ett eller två när man väl är där.
  2. Köpa hus... Huset vi bor i eller ett annat hus, sekelskifteshus eller nybyggt i lantlig stil... bara jag kan göra det till mitt och min familjs.
  3. Utvecklas yrkesmässigt, kanske vidareutbilda mig inom sjuksköterskeyrket... eller byta yrke helt!?
  4. Köpa mig en rosa bil :) ingen flådig bil egentligen, bara den är rosa :P
  5. Resa till jordens alla hörn, kanske lite volontärarbete samtidigt!
  6. Starta ett omplaceringshem för oönskade djur... hundar,katter,chinchillor... you name it!
  7. Vinna 36 miljoner (eller mer) på lotto :)
Jag skickar vidare uppdraget till Emelie, Malin och Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Sidvisningar förra veckan

Daisypath Anniversary tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers